Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
bici

Hogyan keress évi 20 milliót bringázással nőként?



Csak többet és gyorsabban kell tekerni, mint a többiek! Lehetőleg egy top csapatban...

A The Cyclists' Alliance (TCA) közzétette éves versenyzői felmérésének végleges eredményeit, amelyekből kiderül, hogy a versenyeken egyre nagyobb az aggodalom a biztonsággal kapcsolatban, és egyre nagyobb a különbség a World Tour-szinten és az alacsonyabb szintű csapatokban versenyzők között.

Míg a Women's WorldTour 15 csapatából megkérdezett versenyzők jövedelemnövekedést tapasztaltak, a felmérés szerint a többi versenyző között nagyobbak a jövedelmi különbségek, és több a fizetés nélküli versenyző. Az összes válaszadó 25%-a mondta azt, hogy nem kap fizetést vagy jövedelmet, ami némileg magasabb a 2022-es 23%-hoz képest.

Tovább
0

Túlzásba esnek a bringások? - a kalóriasaccolás buktatói



A kerékpározás mellett az egyik legnépszerűbb érv a gyors fogyás lehetősége szokott lenni, azonban ez is egyike lehet azoknak a tévhiteknek, ami a csalódottsághoz vezethet hosszabb távon. A kommentek között is gyakori felvetés, hogy a kerékpározás semmit nem segít a fogyásban. Tényleg meg lehet szabadulni több kilogramm zsírtól, ha minden hétvégén tekerek egy százast? Ha a városban mindenhová tekerek? Vagy igaza van a szkeptikusoknak és a kerékpározás nem segít a fogyásban?

Túlbecsüljük az intenzitást

A válasz nem határozott, attól függ. A kalória számolgatás és saccolás sajnos itt is szükséges, hogy az egyes esetekre vonatkozóan el tudjuk dönteni az igazságot. Egy kerékpáros testsúlytól, tempótól függően óránként 2-700 kilokalóriát éget el. Itt már rögtön adódik az első hibalehetőség: sokan hajlamosak túlbecsülni az erőfeszítéseiket.

Tovább
0

Ne kínozd magad - 6 lépés a városi kerékpározásról



Tovább
0

8 nagyszerű kerékpáros város



Amszterdam nyomdokaiba lépő városok

A világ városai hosszú ideje támaszkodnak a kerékpárra, mint közlekedési eszközre. Néhány helyen azonban a kerékpárok száma az utcákon meghaladja az autókét. Amszterdamtól Bogotáig a különböző városok felkarolják a kerékpározást annak többszörös előnyei miatt. Ezek a városok ma már világszerte elismertek kerékpárosbarát utcáikról. Napjainkban drámaian nő azoknak a településeknek a száma, amelyek követik azt a trendet, hogy többen közlekednek kerékpárral, mint autóval. (Az első két rész kommentjei jogosan említik az alföldi kisvárosokat) Nem lenne tévedés azt mondani, hogy ezekben a városokban nagyobb a kerékpáros forgalom. A kerékpár használata, akár kényelmi, akár környezetvédelmi, akár egészségügyi okokból, történik, kimutathatóan növeli a városok vonzerejét. Íme egy lista Amszterdamon kívül azokról a városokról, amelyek kerékpárosbarátok, és amelyekben valójában több a kerékpáros.

Tovább
0

Városok, ahol a kerékpárok száma meghaladja az autókét  - 2. rész: Amszterdam születése



Nézd meg, hogyan lett Amszterdam kerékpáros paradicsom

Nem lennék meglepve, ha az előző cikk után legszívesebben összecsomagolnál és Amszterdamba utaznál! Nézd meg ezt a szórakoztató videót, hogy megtudd, hogyan lett Amszterdam a kerékpárosok paradicsoma!

Tovább
0

bici

blogavatar

A kerékpározás nem csak Tour de France vagy fogyókúra. A kerékpározás közlekedés, sport, társasági esemény, de leginkább életforma.