Első ránézésre nem teljesen egyértelmű, mi kerül ezen ennyibe?
Kicsit csinosabb kemping bringa, amit rendesen össze lehet hajtogatni. Kétszer is meg kell nézni, hogy feltűnjenek az olyan finom részletek, mint az egyoldalas villa, tárcsafékek, és az elektromos rásegítés. Valójában ez nem egy olcsó közlekedési eszköz a telektől a kisboltig, hanem egy trendi és praktikus kiegészítője egy nagyobb SUV-nak. A Peugeot régóta ismert név a kerékpáriparban, nem lehet őket azzal vádolni, hogy gyatra felszereltségű átmatricázott cuccokat árulnak prémium áron, mint egyes német márkáknál divat. Az eF01 önmagában is eladható termék, nagyjából azt tudja, amire szükség van egy külvárosi parkolótól a belvárosi munkahelyig:
A 18.6 kg-os bringa ugyan nem könnyű, de kényelmesen elfér az 5008-as csomagartójában (és valószínűleg a kisebb modellekben is), a 208Wh akkumulátor 30-40 km-re elegendő energiával rendelkezik, a maximális 20km/h tempóig rásegítve. Ez nagyjából kényelmes a kerékpárutakon, és nem sokkal lassabb, mint amennyivel az átlagos ingázó közlekedik a nyugati nagyvárosokban. Van világítás, csomagtartó, oldaltámasz, és ilyen ár mellett már csak egy ultrabiztonságos lakat kell mellé. Hogy jó vétel-e? Egy 10 milliós új autó mellé talán hasznosabb extra, mint valamilyen nagyobb képernyő, vagy bőrnek látszó műbőr kárpit, hiszen az idő a legdrágább erőforrás egy elfoglalt ember életében, és ez a kerékpár azt tud a legtöbbet spórolni. Nem beszélve arról, hogy 30km napi ingázás egészséges annak is, aki csinálja és annak is, aki nem szívja be az extra szennyezést a városban.